دلـــــــم تــــــنــــــگ شـــــــــده...


 

دلـــــــم تــــــنــــــگ شـــــــــده

برای عکس هایی که پاره کردم و سوزانـدمشان...
 
برای دفتر خاطراتم که مدتهاست دیگر چیزی در آن نمی نویسم...
 
حـتـی برای آدمهای حسودی که دورو برم می چرخیدند و خـیـلـی
 
دیـــرشناختمشان...!
 
برای بـی خـیـالــی و آرامشی که مدتهاست که دیگر ندارمش...
 
خنده هایی که دارم فراموششان می کنم...
 
و برای خودم که حالا دیگـر خیلی عوض شده ام!

 



نظرات شما عزیزان:

الهه 16
ساعت23:20---4 دی 1391
سلام عزیزم وبت باحاله به منم سر بزن فعلاباای

AmIr
ساعت19:46---22 آذر 1391
تقصیر دلم نیست که در کنج دلم جا داری / خوشگلی ، با نمکی ، دو چشم زیبا داری . . . !


وبلاگت عالی بود به منم سربزن موفق باشی


سروش
ساعت14:40---22 آذر 1391
چندان هم دور نیستی...

فقط به اندازه ی...

یک "نمی دانم"،

از من فاصله گرفته ای...

آری...

فقط "نمی دانم" کجایی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 10 آذر 1391 1:23 |- zahra -|

ϰ-†нêmê§